Webshop

zondag 22 januari 2012

Vrienden van Amstel 2012

 Gisteravond was het dan eindelijk zo ver!
Om 3 uur vertrokken we met de bus naar Rotterdam.
Daar hebben we eerst heerlijk samen gegeten.
En daarna op tijd naar Ahoy ... want we wilden een goede plaats hebben.
Dat is ons gelukt!
We stonden op de perfecte plaats.
Precies tussen de 2 podia in.
Echt ... het was één groot feest!
Vooral de opening van Timor ...
Kijk hier even ... Klik!
De Dijk, van Velzen en Barry Hay vond ik het allergaafste,
Maar eigenlijk was iedereen super!
Wat hebben we genoten.


Volgend jaar gaan we weer!
Donderdag 2 Februari om 20.25 uur komt Vrienden van Amstel op TV
op Nederland 3

ik ga weer verder met nagenieten ...

Groetjes San

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het op TV al geweldig dus kan me voorstellen dat jullie hebben genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey San, je enthousiasme straalt van je bericht af, wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben!

    Fijne week,
    liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He san gister was echt te gek, goed voor herhaling...dus!? gr. Moniqueske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat lijkt me toch zo gezelig, zo'n avondje uit! Fijn dat je je vermaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...