Webshop

woensdag 18 juli 2012

Inspiration from Sverige ...

In onze heerlijke vakantie heb ik van Har een super leuk boek gekregen.
Het staat vol met ideeën met wat je kan doen met vindsels uit de natuur.
Ik ben er zo blij mee.
Er waren een heleboel boeken die echt super leuk waren.
Dus heb ik me voorgenomen om ieder jaar 
een leuk boek vol inspiratie mee te nemen uit Zweden!

En ze hebben er ook een geweldig tijdschrift: 101 Idéer
Ook dit koop ik ieder jaar.
Heerlijk blad om doorheen te bladeren!

 En ...
101 Idéer staan ook op pinterest!
Groetjes San

3 opmerkingen:

  1. LEUK!!! (Welkom thuis) Het blad dat je me vorig jaar stuurde heb ik nóg!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek ziet er leuk uit! Leuk om mee naar huis te nemen van vakantie!
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, superleuk! Dank voor het delen, goed voor m'n Zweeds!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...